Vodafone vernieuwt logo en slogan en lanceert grootse campagne

Telecomprovider Vodafone was bekend met de slogan “Power To You” maar slaat na negen jaar een nieuwe weg in. Het logo krijgt een opfrisser en de slogan wordt anders.

Vodafone “The Future is Exciting. Ready?”

Met bovenstaande slogan zal Vodafone zich opnieuw laten zien in alle 26 landen waar Vodafone actief is. De provider laat in een persbericht weten dat na negen jaar de slogan Power To You niet meer gebruikt zal worden. Daarvoor was Vodafone te herkennen aan de slogan “Make The Most of Now”.

Vodafone Logo

De slogan “The Future is Exciting. Ready?” zorgt voor een vernieuwde positionering. Wel zal in bepaalde landen het eerste deel van de slogan vertaald worden naar de eigen taal. Dit zal onder andere gebeuren in Spanje en Italië, zo meldt Vodafone.

Consumenten moeten zo op deze manier ervaren wat er met de technologie van deze tijd allemaal mogelijk is. Het Vodafone-netwerk moet de consument hierbij helpen. Het bekende Vodafone logo is ook licht aangepast. Vodafone introduceert de nieuwe stijl vandaag, op 6 oktober en deze kan volgens de provider weer heel wat jaren mee.

Lees meer over:

Lees ook

Reageer op dit artikel